Online personeelsadministratie / loonadministratie

02-09-2011

DGA

De papieren loonstrook verdwijnt langzaam. Easy Salary geeft al geruime tijd de mogelijkheid om werknemers online hun loonstrook, jaaropgave, persoonlijke werknemersdossier en verlofsaldo te raadplegen.

We zien dat werkgevers steeds meer de overstap maken naar het digitaliseren van de salaris- en personeelsadministratie. Een mooi moment om een aantal voordelen op te sommen:

Altijd bereikbaar
De online administratie geeft je de mogelijkheid om van elke werkplek (Vanuit kantoor, vanuit de thuiswerkplek of vanaf het vakantieadres) met een Internetverbinding de salaris- en personeelsadministratie te raadplegen en te muteren.

Tijdswinst
Het versturen van documenten aan werknemers en het overhandigen van documenten aan werknemers is verleden tijd. Werknemers hebben zelf de mogelijkheid om hun eigen personeelsdossier te raadplegen, inclusief loonstroken, jaaropgave en persoonlijke documenten als leaseovereenkomsten en arbeidsovereenkomsten. Dit scheelt veel administratief werk.

Structuur
Een online dossier zorgt voor een opgeruimd kantoor en geeft de mogelijkheid om alle documenten en gegevens op de daarvoor bestemde plek te bewaren. Documenten zijn eenvoudig in te delen en eventueel inzichtelijk te maken voor de werknemer in zijn of haar persoonlijke online dossier.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met uw contactpersoon of via het algemene telefoonnummer.